Durant tot el mes de setembre
Exposició ‘MOLT MOIÀ: exposició de la realitat de joves nouvinguts al Moianès’
Benvinguts i benvingudes a una exposició creada per diferents joves que viuen a Moià dins del projecte de Joventut per Tothom, d’Open Cultural Center.
Aquesta exposició neix d’una idea senzilla però poderosa: que cadascú dels joves tingués l’oportunitat de ser el protagonista de la seva pròpia història.
Molt sovint les històries dels joves mirants són explicades per altres i en aquesta exposició han pogut expressar-se des del seu jo per explicar la seva realitat quotidiana a Moià i al Moianès.
Aquest projecte és possible gràcies al suport de: Generalitat de Catalunya, departament de Drets Socials i Famílies; Diputació de Barcelona; Consell Comarcal del Moianès. Amb col·laboració: Fundació “La Caixa”. Col·laboracions amb l’Ajuntament de Castellterçol, Ajuntament de Castellcir i Ajuntament de Moià.
Dijous 18 de setembre a les 18.30 presentació de l’exposició, oberta a tothom.
Dimecres 3 de setembre a les 18, al Parc.
Taller: ‘Joc de tres en ratlla de viatge’ a càrrec de Creativa.
Cosir dibuixar i pintar... i ja tindràs a punt el teu joc per endur-te allà on vagis.
A partir de 5 anys. Inscripcions a: 938300674 / b.moia@diba.cat / http://bit.ly/tallerbibmoia
En cas de mal temps es farà dins la biblioteca.
Divendres 19 a les 19.30
Xerrada sobre el llibre-joc a càrrec d’Òscar Pla, de l’Associació Cultural Caldaus, especialitzada en jocs de taula.
Cert, el jovent (i també els adults) sembla que llegeixen cada cop menys i que només fan cas a les pantalles...però no tot està perdut. I si us diem que hi ha una manera de fusionar el plaer de la lectura amb el gaudi i emoció d'un bon vídeojoc? Els llibrejocs són la solució! Prepareu llapis i daus. Properament us n'explicarem més a la biblioteca de Moià.
Divendres 26 a partir de les 5 tarda
Tarda de jocs a taula a l’Espai Jove. Vine a conèixer i a jugar amb els jocs de la biblioteca.
Dilluns 29 de setembre a les 19.30
Tertúlia sobre la novel·la Intermezzo de l’escriptora Sally Rooney a càrrec del traductor Ferran Ràfol Gesa.
Col·labora la Institució de les Lletres Catalanes.
Biblioteca de Moià