Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Joan Invitat
|
Publicat: Dj 05 Gen, 2006 10:53 am Assumpte: L'aparcament a la capital del Moianès |
|
|
Us heu fixat com aparquen els cotxes a Moià. És habitual vuere els cotxes aparcats sobre les voreres, els xanfrans, davant de portes de garatjos i la policia local fa la vista grossa, tot i després d'avisar-los.
Creieu que és correcte l'actitut dels resposables d'aquest tema ?
Què s'hauria de fer ? |
|
Tornar a dalt |
|
|
Lluna. Invitat
|
Publicat: Dj 05 Gen, 2006 10:54 am Assumpte: |
|
|
VISC AL MIQUEL MARTI I POL. QUAN ARRIVO A CASA AMB EL COTXE I NO TROBO LLOC PER APARCAR VAIG MÉS LLUNY DE CASA. PERO HI HA MOLTS CONDUCTORS QUE ELS APARQUEN A SOTA CASA MEVA I MOLT MAL APARCATS A SOBRE LA VORERA. FALTA CONSTANCIA PER PART DELS MUNICIPALS! |
|
Tornar a dalt |
|
|
sergi Newbie
Registrat: Jan 17, 2006 Missatges: 8
|
Publicat: Ds 21 Gen, 2006 8:18 pm Assumpte: sergi |
|
|
Estic d'acord que haurien d'incidir més amb els cotxes mal aparcats però durant tota la setmana pq jo almenys estic fart de veure com els caps de setmana es pot aparcar a llocs,(o almenys la guardia urbana ho permet)quan entre setmana si que et multen,i ja sabem que volem ser un "poble turístic" però...això que els de fora sempre tinguin mes ventatges!! |
|
Tornar a dalt |
|
|
yogui Newbie
Registrat: Mar 29, 2009 Missatges: 1
|
Publicat: Dt 07 Abr, 2009 7:51 pm Assumpte: |
|
|
Crec tambe que la zona blava del bultan de la iglesia es perque aparquin els qui u nesesitin y no sol perque aparquin tot teldia els butigues y traballados del museu :evil: |
|
Tornar a dalt |
|
|
|